Världsturné



Brudklänning by Ausra Drivstedt
Bild: Marie Walther, www.mwpd.se



Nåja, kanske inte riktig världsturné men jag ska ta mig hela vägen till NEW YORK!

Jag blev antagen att ställa ut på en internationell konsthantverks utställning mellan
18-22 augusti,

www.nyigf.com

Det känns väldigt spännande och inspirerande! Jag har länge drömt att slå mig i
på den internationella marknaden, kanske blir det nu i år som steget tas på allvar.

Följ min resa, bli inspirerad!

Design by Ausra Drivstedt
Bild: Marie Walther
Nåja, kanske inte riktig världsturné men jag ska ta mig hela vägen till NEW YORK!
Jag blev antagen att ställa ut på en internationell konsthantverks utställning mellan 18-22 augusti,
www.nyigf.com
Det känns väldigt spännande och inspirerande! Jag har länge drömt att slå mig i
på den internationella marknaden, kanske blir det nu i år som steget tas på allvar.
Följ min resa, bli inspirerad!

Kommentarer
Postat av: Gunlis Ardevall

Du anar inte vad mkt fina ord och blickar jag fått för min fina själ som jag köpte av dig på julmässan på Katrinetorp. Den är sååå vacker! I love it! Vi ses :)

Kram Gunlis

2012-07-12 @ 16:03:09
Postat av: Susanne och Paul

Stort grattis till din nya websida!! Den är helt fantastisk!

All lycka på dina utställningar i år och inte minst resan till NEW YORK.



Kramar från Susanne och Paul

2012-07-13 @ 08:34:01
Postat av: Marie Lind

Så spännande, Ausra! Önskar dig lycka till med ditt skapande. Du är jätteduktig!!!

Vi ses kanske i Båstad. Jag brukar åka dit som besökare, men har inte sett dig där tidigare. Ska leta efter dig detta året:)

2012-07-13 @ 10:05:36
Postat av: Justyna

Fantastiskt! Go Girl! :) Lycka till med allt!

Kram

2012-07-13 @ 12:50:41
Postat av: Johanna

Hej Ausra:-)Jättefin hemsida!!Kramar från oss på Odigos,JOhanna.

2012-07-21 @ 18:26:47
Postat av: Jenny B

Wow, så proffsigt. Jättefin hemsida och blogg du fått nu. du är fantastisk duktig med din hantverk. Önskar dig all lycka och jag håller tummarna att drömmarna förverkligas. ;)



Ser även framemot din berättelse om resan till N.Y på vår kommande tjejträff. Kramar i massor // Jenny B

2012-07-23 @ 12:37:15
Postat av: Eva Carlsson

wow. Lycka till i New York :D

2012-07-23 @ 13:16:56
Postat av: Ausra Drivstedt

Tack för alla fina hälsningar & lyckönskningar!

2012-07-24 @ 22:21:00
Postat av: Lena Franzén

Hej Ausra!

Stort tack för mötet med dig i Båstad idag. Jag blir så lycklig av att möta så underbara människor som dig och din tolk. :)

Vilken dröm att få gifta sig i den brudklänningen!!

Du är så vacker på alla bilder.

Jag hoppas vi kan höras när du kommer hem fån New York om en visning i Ängelholm av dina fantastiska verk det skulle vara en ära att få arrangera det.

Kramar Lena Franzén

[email protected]

073 211 45 12

2012-07-30 @ 00:25:29
URL: http://facebook.com/pirotstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0