Höstturné

 
Planeringen och tillverkningen inför höstturnén är igång!

Jag ska ställa ut på ett par nya ställen. Det ska bli kul och intressant att få vara med på den resan. De nya ställena är Göteborg och Kalmar. Helsingborg var jag med på för första gången förra året. Sedan har jag Katrinetorp i Malmö som avslutning på detta året, 2012.
 
 
Wrams Gunnarstorp
Foto: Jane Lindbladh
 
Den första är 1-4 november på ”Jul på Wrams Gunnarstorp” utanför Helsingborg.

Torsdag 12–20
Fredag–lördag 10–18
Söndag 10–17

Kika in för mer info på deras hemsidan: Wrams Gunnarstorp
 
 
 
Tjolöholms slott
 Den andra marknaden blir ”Tjolöholms slott”, 21-25 november.

Onsdag 12-20
Torsdag 12-20
Fredag 12-20
Lördag - söndag 10-18

Mer info klicka på : Tjolöholms slott
 
 
 
Kalmar slott
Foto: Anders Johansson
 Den tredje "Jul på Kalmars slott", 28,29,30 november och 1 december.

Onsdag 11-20
Torsdag 12-21
Fredag 11-21
Lördag 10-17

Mer info klicka på : Kalmars slott
 
 
Katrinetorps julmarknad
Foto: Ausra Drivstedt
 
 Den sista "Katrinetorps julmarknad", 7-9 december
 
Fredag 11-20

Lördag - söndag  10-18

Mer info klicka på : Katrinetorpsgård

 

Jag hoppas att ni alla har det bra och att vi ses på någon av utställningarna.

Många ulliga kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0