Konsthantverkscentrum

Långrock design by Ausra Drivstedt
Bild: Patrik Drivstedt
 

God fortsättning på det nya året! Hoppas att detta år ger era nya och underbara utmaningar.
Jag vill dela en stor glädje med er. Jag har blivit antagen till KHVC, Konsthantverkscentrum som är Sveriges främsta förening inom hantverk. Man får mera möjligheter att medverka på några utställningar där man kräver medlemskap i KHVC. Det kommer att bli ett spännande år!


Ni kan hitta många fantastiska alster och ting på www.khvc.se. Man kan även beställa eller köpa direkt från konsthantverkarna. Det finns även en kort presentation om mig på den sidan.

Klicka på länken så kommer du direkt till min sida där. http://www.konsthantverkscentrum.se/medlem/Ausra-Drivstedt


Tack för mig för den här gången! Sköt om er!


Kommentarer
Postat av: Anette S

Mycket stolt över dig!!

2013-01-10 @ 08:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0