Frederiksberg i Köpenhamn

 
Ponch design by Ausra Drivstedt
Bild: Patrik Drivstedt 
 
 
Hösten är här och den är den bästa tiden för mig att uttrycka mina kreationer i realitet efter sommarens inspiration. 
Nu gäller det bara dyka in i verkstaden och få mina visioner ut på mina skapelser. Ser fram emot att ha några starka färger i kollektionen. Färger ger oss glädje och energi samt vi behöver dem till vår långa vinter.
 
Jag ska ha utställningar i höst/vinter. Första utställningen blir i Frederiksberg i Köpenhamn som är omgiven av magisk miljö. Ni måste dit!

Helgen den 23-24 november, kl 11-17 båda dagar. 

Kika mer info om platsen: Frederiksberg
 
Adress: 
Haveselskabets Have 
Pile Allé 6 
2000 Frederiksberg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är superfin o ditt arbete wow!

2013-10-24 @ 15:14:37
Postat av: Ramute

Glömde signera mitt namn;0)

2013-10-24 @ 15:16:12
Postat av: 849

I was ablke to find goood advice from your blog posts.

2022-11-26 @ 13:28:31
URL: http://https://sex-videos-hot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0