Båstad

Scarf by Ausra Drivstedt
Bild: Marie Walther

Då har man ställt ut i Båstad i år igen!
Det var en märklig helg. Första dagen så var det stekande sol. På lördagen hängde det regn i luften och på söndagen så var det kallt.
Men summeringen av denna helg var att det var så internationellt!! Jag hade kunder från bl.a. Japan, Tyskland, Norge Danmark för att nämna några. Riktigt kul.
Nu ser jag fram emot USA och New York. Det ska bli riktigt kul! Ser verkligen fram emot utställningen. Vigda mina vyer och erfarenheter.
Jag kommer att uppdatera igen när det närmar sig!
Ull & konst
Ausra
Då har man ställt ut i Båstad i år igen!

Det var en märklig helg. Första dagen så var det stekande sol. På lördagen hängde det regn i luften och på söndagen så var det kallt.

Men summeringen av denna helg var att det var så internationellt!! Jag hade kunder från bl.a. Japan, Tyskland, USA, Norge och Danmark för att nämna några. Riktigt kul.

Nu ser jag fram emot USA och New York. Det ska bli riktigt kul! Ser verkligen fram emot utställningen. Vigda mina vyer och erfarenheter.

Jag kommer att uppdatera igen när det närmar sig!
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0