Falsterbo

Mina Ulliga vänner.
Tack för denna helg i Falsterbo. En trevlig liten konsthantverksmarknad. Blev positiv överraskad på flödet av potentiella kunder. Självklart så gjorde vädret sitt. Vi hade verkligen tur med vädret. Kanon helg!
Ja, nu är det dags för nästa äventyr, Båstads Konsthantverksmässa. Och den går av redan nästa helg. 27-29 juli. Jag har monterplats 97. Hjärtligt välkomna förbi!
Nätklänning by Aysra Drivstedt
Bild: Patrik Drivstedt


Mina ulliga vänner,

Tack för denna helg i Falsterbo. En trevlig liten konsthantverksmarknad. Blev positiv överraskad på flödet av potentiella kunder. Självklart så gjorde vädret sitt. Vi hade verkligen tur med vädret. Kanon helg!
Ja, nu är det dags för nästa äventyr, Båstads konsthantverksmässa. Och den går av redan nästa helg, 27-29 juli. Jag har monterplats 97. Hjärtligt välkomna förbi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0