Katrinetorps julmarknad

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sjal design by Ausra Drivstedt
Bilder: Patrik Drivstedt
 
 

Årets julmarknad på Katrinetorp i Malmö, den 4-6 december, bjuder på tradition med moderna inslag. Här blandas genuint hantverk med blommor, mat och antikviteter i vacker gårdsmiljö.

 

Öppettider Katrinetorps julmarknad:

fredag kl 12- 20, lördag - söndag kl 10 – 17

www.malmo.se

 

 Katrinetorps julmarknad är årets sista utställning för mig! Jag har tillverkat flera unika plagg samt så har jag gjort nya färgkombinationer och design. Så kom gärna och upplev den speciella julmarknaden.

 

Som ni vet så tar jag även emot beställningar. Skynda er att beställa så ni hinner att få plaggen innan jul!

 

Sprid gärna vidare till era väninnor även om ni inte kan komma förbi. 

 

Juliga hälsningar, Ausra Drivstedt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0